Länge sedan

Hej! Nu har jag inte bloggat på jätte länge... Senaste inlägget var i juni och det finns fortfarande inlägg från februari kvar på första sidan..Jag har inte fotat på jätte länge och jag har fått en skoldator som jag bloggar från. Ska försöka blogga lite igen och har börjat lite på en ny bloggdesign och kommer förmodligen att byta url på bloggen. Imorgon är det lördag och då ska jag försöka gå upp tidigt och fota lite innan det blir mörkt igen. Men ja. Nu ska jag kolla på X-factor. Hej då!
 


Ditt namn:

Spara namnet och blogg adressen tills nästa gång?

E-postadress:

URL:

Kommentar:


Maja heter jag. Föddes år 1999, är alltså 12 år. Att fotografera är nått jag verkligen tycker om, ifall jag inte fotar så umgås jag med mina kompisar och min familj. Redigerar någon bild i Photoshop eller spelar Sims. Hoppas du gillar min blogg!

Kategorier
Bloggen, Foto - Djur, Foto - Landskap, Foto - Makro, Foto - Porträtt, Foto - Växter, Frågor & Svar, Tips & Trix, Vardag, Videor,

Arkiv 2011
Januari, Februari, Mars, April, Maj, Juni, Juli, Augusti, September, Oktober, November, December

Arkiv 2012
Januari, Februari, Mars, April, Juni, Juli, Augusti, September, Oktober, November, December