Fredag


Den här bilden fotade jag när vi var i fjällen, har inga nya bilder men ska fota i helgen. :)

31/1: Jag har fixat lite nytt i menyn (gjort som "lådor"), uppdatera om det ser konstigt ut (vilket det förmodligen gör) Och om det fortfarande ser konstigt ut då. Kommentera! :)


2012-01-27 @ 21:39:04

mysigt!

Postat av: cecilia
2012-01-29 @ 10:47:34

sv: jag la bara till margin: 0px 0px 5px 0px; under .nav ul {



om det inte funkar så läs här:

http://coolamicaela.blogg.se/2011/august/designtips-boxar-i-menyn.html

Postat av: linnéa - fotoblogg
2012-01-30 @ 21:25:28

Hej!

Nu har jag månadens bild på min blogg! Var gärna med! :)

http://linnealinneaa.blogg.se/2012/january/manadens-bild-februari-1.html#comment


Ditt namn:

Spara namnet och blogg adressen tills nästa gång?

E-postadress:

URL:

Kommentar:


Maja heter jag. Föddes år 1999, är alltså 12 år. Att fotografera är nått jag verkligen tycker om, ifall jag inte fotar så umgås jag med mina kompisar och min familj. Redigerar någon bild i Photoshop eller spelar Sims. Hoppas du gillar min blogg!

Kategorier
Bloggen, Foto - Djur, Foto - Landskap, Foto - Makro, Foto - Porträtt, Foto - Växter, Frågor & Svar, Tips & Trix, Vardag, Videor,

Arkiv 2011
Januari, Februari, Mars, April, Maj, Juni, Juli, Augusti, September, Oktober, November, December

Arkiv 2012
Januari, Februari, Mars, April, Juni, Juli, Augusti, September, Oktober, November, December