Mitt nya objektiv


iPhone 4 + Pick Igår fick jag hem mitt nya objektiv, det är ett Canon EF 28 F/1.8 USM. Jag gick ut direkt och provade det, det är sjukt bra! Bilderna blir skarpa & får jättefina färger! :)

Postat av: Oliviasphotolife
2012-05-12 @ 13:48:48

Åh vad härligt med nytt objektiv. :D



Vill också ha ett nytt!

Postat av: ottilia
2012-05-13 @ 19:24:22

Åhh, roligt med nytt objektiv!

2012-05-15 @ 16:33:51

Hejhej, jag har en tävling på min blogg där man vinner valfritt skal, skulle vara super skojj om du vill vara med. direkt länk: http://bilderbyalice.se/2012/may/tavling.html#comment

Allt bra?? (:


Ditt namn:

Spara namnet och blogg adressen tills nästa gång?

E-postadress:

URL:

Kommentar:


Maja heter jag. Föddes år 1999, är alltså 12 år. Att fotografera är nått jag verkligen tycker om, ifall jag inte fotar så umgås jag med mina kompisar och min familj. Redigerar någon bild i Photoshop eller spelar Sims. Hoppas du gillar min blogg!

Kategorier
Bloggen, Foto - Djur, Foto - Landskap, Foto - Makro, Foto - Porträtt, Foto - Växter, Frågor & Svar, Tips & Trix, Vardag, Videor,

Arkiv 2011
Januari, Februari, Mars, April, Maj, Juni, Juli, Augusti, September, Oktober, November, December

Arkiv 2012
Januari, Februari, Mars, April, Juni, Juli, Augusti, September, Oktober, November, December