Alva


Kom nyss hem från jkpg, jag köpte ett par shorts, en tröja och en bok (Harry Potter & De vises sten.) Visar allt en annan dag! Sen såg vi Hungerspelen också (bäst)! Iallafall så är Sheilah påväg hit och ska sova hos mig, var länge sen vi sov över så kommer att bli as kul!

2012-04-01 @ 11:25:09

svar: den är från t-shirt store!



omg vad snygg!

Postat av: Agnes
2012-04-13 @ 16:49:20

Snygga Bilder! Älskar din design också. :) Blogovinbyte?

Postat av: amel
2012-04-23 @ 18:28:11

super super fin blogg!

Bloglovinbyte?


Ditt namn:

Spara namnet och blogg adressen tills nästa gång?

E-postadress:

URL:

Kommentar:


Maja heter jag. Föddes år 1999, är alltså 12 år. Att fotografera är nått jag verkligen tycker om, ifall jag inte fotar så umgås jag med mina kompisar och min familj. Redigerar någon bild i Photoshop eller spelar Sims. Hoppas du gillar min blogg!

Kategorier
Bloggen, Foto - Djur, Foto - Landskap, Foto - Makro, Foto - Porträtt, Foto - Växter, Frågor & Svar, Tips & Trix, Vardag, Videor,

Arkiv 2011
Januari, Februari, Mars, April, Maj, Juni, Juli, Augusti, September, Oktober, November, December

Arkiv 2012
Januari, Februari, Mars, April, Juni, Juli, Augusti, September, Oktober, November, December